close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

תחומי עיסוק שיטיבו עם לוח הזמנים העמוס שלכם

מערכת שורשטו כסליו, תשעה07/12/2014

כל אדם זקוק לסיפוק בחייו ולכן החשיבות של עיסוק בתחומים בהם אתם מעוניינים, גדולה מאוד

תגיות:
אנשים רבים בישראל מתמודדים עם סדר יום עמוס וזאת משום הצורך לכלכל את המשפחה והעובדה שהם צריכים להתמודד עם המחויבויות השונות של החיים. מטרתו של מאמר זה היא להביא בפני הקוראים רשימה של תחומי עיסוק עיקריים שיכולים להשתלב עם לוח זמנים עמוס ולהעניק לכם ערך מוסף של אותו סיפוק תעסוקתי ואינטלקטואלי בו אתם מעוניינים.

הנחייה של קבוצות
אם אתם אוהבים לטייל ולהדריך, קרוב לוודאי שתשאבו סיפוק עצום מעיסוק של הנחיית קבוצות. כאן, כל שתצטרכו הוא ללמוד את הבסיס ההנחיה וזאת על ידי הרשמה אל קורס הנחייה של קבוצות ולאחר מכן תוכלו לבחור את נושא ההנחיה בו אתם מעוניינים ואת קהל היעד המתאים לכם. יש אנשים שמתחילים בעיסוק זה לאחר פרישה לגמלאות, יש אחרים שמחליטים להקדיש לתחום זה את הפעם פעמיים בשבוע במסגרת עצמאית ויש אחרים שמחליטים לעסוק במקצוע זה במשרה מלאה כשכירים. הבחירה היא שלכם ולכן ניתן לעסוק בתחום זה גם אם אתם מנהלים לוח זמנים עמוס מאוד. רפרוף בפרופיל המקצועי של מנחי קבוצות יראה לכם פסיפס של אנשי מקצוע שונים כאשר כל אחד מהם עוסק בתחום זה בהתאם לבחירתו ואורח חייו.

הדרכת הורים
תחום עיסוק נוסף שיכול להטיב עם אנשים בעלי לוח זמנים עמוס הוא הדרכת הורים. אם יש לכם תואר במקצועות החינוך וניסיון רב בכל הקשור אל יחסי הורים ילדים מורים ואנשי חינוך, קרוב לוודאי שתוכלו לעבור הכשרה קצרה ולצאת לדרך חדשה ומהנה, בה אתם תחליטו כמה שעות בשבוע אתם מעוניינים לעסוק בתחום ובאיזו מסגרת. נכון להיום יש הרבה אנשים שמנהלים חיים מלאים ועובדים במשרה מלאה ועדיין מצליחים להגשים את עצמם בתחום עיסוק בו הם עוזרים לאחרים. יש הרבה אנשים שעוסקים בתחומי עיסוק של יועצי הנקה, הדרכת הורים, ייעוץ אישי, ייעוץ זוגי להורים וילדים ועוד. כמובן שיש לקחת בחשבון שחובה לעבור הכשרה בתחומים אלו ולהיות בעלי ניסיון בתחום זה או אחר שקשור אל הנושא/תחום בו אתם מעוניינים לעסוק.

תחומי עיסוק חופשיים
תחומי העיסוק החופשיים הם תחומי עיסוק שמשמשים אנשים להנאה גרידא ויכולים להיעשות בסופי שבוע, כמו למשל התחומים הבאים:

עיצוב פנים- ניתן לעסוק בעיצוב פנים של הבית שלכם ובתים של אחרים בסופי שבוע.
סיוע- התנדבות בעמותות וארגונים שונים בעזרה לילדים, ניצולי שואה וקבוצות נוספות שזקוקות לסיוע.
בניית אתרים- ניתן לעסוק בבנייה של אתרי אינטרנט או עיצוב אתרים בסופי שבוע או בזמנכם הפנוי מדי שבוע.
מסחר אלקטרוני- הקמת עסק באינטרנט או עיסוק בפרסום ושיווק באינטרנט
 
לסיכום, נכון להיום יש הרבה תחומים בהם ניתן לעסוק, חלק מהם לאחר הכשרה ואחרים ללא הצורך בהכשרה כלשהי. כל אדם זקוק לסיפוק בחייו ולכן החשיבות של עיסוק בתחומים בהם אתם מעוניינים, גדולה מאוד.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה